אימהות יוצרות עם געגועים לפשטות של פעם




אימהות יוצרות עם
געגועים – לפשטות של פעם



יום שבת, 24 באוגוסט 2013

מתנה לילדים בגן

סיוון חגגה כבר לפני כחודש יומולדת שלוש שנים אבל רק לפני כשבועיים היתה מסיבת היומולדת בגן ואני כהרגלי התחלתי להתכונן מבעוד מועד לאירוע. בגן של סיוון נהוג להביא מתנה קטנה לכל ילד. בדרך כלל מדובר על מתנה פשוטה בת כמה שקלים בלבד שלעיתים אינה שורדת את הנסיעה הקצרה מהגן לבית ולפעמים אף איני זוכה לראות אותה אלא רק לאחר מספר ימים כשאני נזכרת לסדר את האוטו וגם אז במצב פירוק מתקדם :). בכדי להיות הוגנת אספר גם שיש מתנות שהן יותר שימושיות (הכוונה שהן פחות נוטות להתפרק) ואף שורדות מעט יותר.
לאור הפוסטים הקודמים של תיאטרוני בובות חשבתי להמשיך בגל זה ולהכין לכל ילד "מיני-תיאטרון בובות" עבור הקבוצה הבוגרת גליי 3-4  ואילו לקבוצה הצעירה 2-3 להכין מעיין מחברת ציור.

מיני-תיאטרון בובות

החומרים הנדרשים להכנת מבנה התיאטרון הם פוליגל בצבע נטרלי שיתאים גם לבנות וגם לבנים (בריסטול אחד יספיק ליותר מ-30 ילדים - אל תדאגו לא באמת הכנתי שלושים כאלו רק חצי), בד לבד להכנת הווילון לחלון התיאטרון ומקלות עץ עגולים עבור העמדת המבנה. את הדמויות הכנתי ממקלות ארטיק צבעוניים (אפשר גם לצבוע לבד בבית) ובובות מוכנות שהדבקתי על מקלות העץ. כמובן שהיה יותר נחמד להכין לבד למשל מסול אבל כשמדובר על כמות כזאת צריך לחשוב על פרקטיות ולכן קניתי בובות של חיות מעץ, ליצנים צבעוניים משקף ובובות של ילד וילדה מסול. אותם הדבקתי על מקלות הארטיק.

 
 
חתכתי עם סכין יפנית חתיכות פוליגל מלבניות בגודל של 15x  17 ס"מ.
בכל חתיכה, חתכתי עם הסכין היפנית חלון בגודל של 7X10 ס"מ. את הפינות חיצוניות עיגלתי עם מספרים.

את הוילונות לתיאטרון בובות יצרתי מלבד, שניים מכל צד ועד אחד רחב ממעל והדבקתי עם דבק חם. קישטתי עם טוש לבד מהסוג שציינתי בפוסטים הקודמים.


 כדי שמבנה התיאטרון הבובות יעמוד חרצתי עם סכין יפנית שני חריצים מלמטה והכנסתי שני מקלות עץ עגולים וקשרתי עם גומייה משרדית.

מבט מאחורה:

מבט מקדימה:


הכנת הבובות לתיאטרון בובות:

הדבקתי על מקלות הארטיק הצבעוניים את הבובות שבחרתי. חלקן מגיעות כבר עם דבק עליהן כמו מדבקה. את אלו שלא (החיות מעץ למשל) הדבקתי עם דבק פלסטי.

סידרתי לכל ילד מקל אחד מכל סוג


ועכשיו נשאר לעטוף לכל ילד את המתנה





 
חוברת צביעה:
 
 
קניתי חבילה של בריסטול שחור בגודל של 30X20 וחתכתי אותו לחצי לרוחבו. אני חתכתי בגליוטינה וכמובן שאפשר גם לעשות מחברות בגודל השלם.  
 
הידקתי שישה דפים יחד למעיין מחברת.
 


חותכים רצועות מסול מדביקים עם דבק חם לקצה המהודק של המחברת.
 
קישטתי שוב עם טוש מיוחד.
 
 
להשלמת המתנה הוספתי מדבקות צבעוניות זוהרות (חתכתי כל דף של מדבקה לחצי כך שחבילה אחת הספיקה לכ-12 ילדים) הוספתי גם שלושה גירים צבעוניים לכל ילד ועטפתי עם נייר צבעוני.
 




עטפתי כל מתנה בשקית צלופן שקופה:



 
מקווה שאלו יהיו יותר שימושיות....
לגבי העלות הכספית, לא עשיתי חישוב מדויק אבל כל מתנה לא עלתה יותר מכמה שקלים.
 
 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה